środa, 27 sierpnia 2014

Zabawy

Cześć! 
Jestem Natalia i może ktoś kojarzy mnie z mojego bloga na Pingerze - http://nata888.pinger.pl.
Dziękuję Oli i Patrycji, że pozwoliły mi na jeden dzień "dostać się" na ich bloga.
*Jest to mój pierwszy post w serwisie blogger.com, więc może być w nim kilka niedociągnięć.*
Systematycznie wchodząc na ten blog zauważyłam, że jeszcze nie pojawiły się na nim żadne zabawy, dlatego też postanowiłam zrobić dla Was quiz i nie tylko! 
Zapraszam do rozwinięcia postu!





1. Kto był pierwszą miłością Violetty?
a. Thomas
b. Leon
c. Maxi











2. Kto przeszkodził Violetcie w dotarciu na egzamin do Studia 21?
a. Gregorio
b. Ludmiła i Naty
c. Broduey









3. Kogo największym wrogiem był Tomas?
a. Beto
b. Gregoria
c. Diego

















4. Największą pasją Violetty jest:
a. taniec
b. gra na pianinie
c. śpiew













5. "Jak pan tak może, pan mnie rani!" - to wypowiedź:
a. Olgi
b. Jade
c. Violetty











To był nasz mini - quiz.
Teraz inny rodzaj zabawy, a mianowicie zgadywanka "Kto to jest?"

1.

















2.


















Myślę, że dosyć łatwe.


Podobał Wam się post? Skomentujcie!


                             Natalia. ♥

2 komentarze:

  1. 1.Thomas
    2.Ludmi i Naty
    3.Gregoria
    4. śpiew
    5. Olgi xD


    1.Tini? nwm
    2.Rugge?Albo Lodo

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemaneczko *O* wlasnie jak gadalm sb z Pati, to mowila ze nie robi zabaw :D ale dobrze ze zrobilas *O*
    ABBCA
    TINI? ;o
    Clara ;)

    OdpowiedzUsuń