środa, 27 sierpnia 2014

#ARFW2014

Czyli 'Argentina Fashion Week' 2014





Argentina Fashion Week- czyli  następny pokaz Benito Fernandeza (sławnego projektanta mody w Argentynie). Już 4 raz na Jego pokazie mogliśmy ujrzeć naszą odtwórczynie Violetty: Martine Stoessel. Tinita razem z Benito poprowadziła pokaz zwany « Reinas » (tł: Kolorowo) wiosna-lato 2014 / 2015. Cztery pokazy Benito Fernandeza w których uczęszczała Stoessel To:
1. Pokaz mody kolekcji wiosna-lato 2013 / 2014.
2. Pokaz mody  kolekcji « Animal » jesień-zima 2014.
3. Dobroczynny pokaz mody dla ludzi z Zespołem Downa 2014.
4. Modny pokaz kolekcji « Reinas » wiosna-lato 2014 / 2015.

Pokazy Benito Fernandeza z udziałem Tini

Martina wypadła na nim niesamowicie, jakby była w swoim żywiole widać, że to ją uszczęśliwia Tini jest dobrym człowiekiem co nie rusz nam pokazała. Na pokazie ukazały się też jeszcze inne argentyńskie gwiazdy. To żywioł Tinity razem z Benito zamknęła pokaz wychodząc zza kulis z meega uśmiechem ♥
Do sieci parę minut temu zostały opublikowane do sieci  krótkie filmiki z pokazu [klik] oraz z instagrama [klik]
FOTOS Z POKAZU














Jak Wam się podoba pokaz Naszego Aniołka? Czekamy na Wasze Komentarze ♥


Podoba ci się post? Skomentuj!

5 komentarzy:

  1. Boska Tini <3
    / Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Tiniucha wyglądała promiennie na tym pokazie <3 uwielbiam taką jedną fotkę z wybiegu na której wyszła niesamowicie :D ale i tak najbardziej mi się chyba podobała na pierwszym pokazie u Benito ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że Tini wypadła lepiej na poprzednich pokazach :/
    Nie podobają mi się ubrania od Benito Fernandeza...
    Za to Tinita miała nawet fajną fryzurkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm wydaje mi sie ze wyglada w porzadku : a jesli kocha mode, to jest szczesliwa ^u^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądała bardzo łądnie na tym pokazie. *.*

    OdpowiedzUsuń