wtorek, 26 sierpnia 2014

#EZEQUIELARODRIGUEZanswer


Czyli #Kelocam ♥
Dzisiaj dokładnie o 17 godzinie czasu Polskiego odbył sie Tc naszego kochanego serialowego Pablita (Ezequiela Rodrigueza). Niestety aż do ostatniej minuty nie wiedzieliśmy o której godzinie zacznie się. Jego live na żywo ponieważ podał 2 godziny pierwszą z nich była 12( u nas 17)  druga to zaś godzina 17(u nas 22) godziny swojego Tc zamieścił na swoim officjalnym twitterze :

Tc był nnieziemski, Ezequiel świetnie się bawił, lecz na tc mogliśmy ujrzeć małą liczbę osób było ich tylko ponad 200 to bardzo mało zwarzając na live innych aktorów serialu 'Violetta'  ale Polska mogła się popisać i już to zrobiła Zapraszam dalej do Podsumowania:)
Pierwsze minuty Twitcamu zaczęły się szalonym 'tatańcem ' oraz udawanym karaoke naszego ulubionego serialowego nauczyciela :) następnie zaczął odpowiadać na pytania oglądanych go osób i fanów. Pozdrawiał masę ludzi z Włoch Argentyny a nawet z POLSKI to dla nas Wielki sukces.
 Mówił także o Clarze Alonso którą uważa za swoją przyjaciółkę.  W pewnym momencie Mogliśmy usłyszeć także słowo POLSKA a nie Polonia. Kelo okazał się bardzo sympatycznym człowiekiem co pare minut pozdrawiał fanów wysyłał całuski wypowiedział także hiszpański słowa "Polonia Te Ama" . 
Ezequiel mówił także o Martinie Stoessel, nie zabrakło też pytań o Violetta 3. 
Dowiedzieliśmy się też że jego ulubioną piosenką jest zapoczątkowane w 2 sezonie 'Hoy somos mas'  odpowiadał także na VS . Tc trwał 1 godz przed  jego zakończeniem postanowił zaśpiewać i zagrać na giitarze  piosenkę 'Alleluja' po jej wysłuchaniu przeszły mi ciary.. Aktor ma niesamowity głos pierwszy raz go usłyszałam w wykonie solowej piosence wyszło mu to niesamowicie  chociaż cały czas spuszczał głowę :) po zakończonej piosence poodpowiaadał jeszcze na kilka pytań i pożegnał się z nami. Zakrył kamerkę i zaśpiewał lub puścił piosenkę na tym się on skończył. Był na prawdę świetny Polonia dała czasu to jest najważniejsze,że następny członek ekipy 'Violetta' zapamięta NAS.!

Podoba ci się? Skomentuj!

6 komentarzy:

  1. Skomnełam. :D Szkoda, że mało ludzi było na jego twitcamie, bo to na peawde spoko gość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam bo nie wiedziałam nawet że jest jego TC ;O
    Ale pewnie był super <3 / Daria :*

    OdpowiedzUsuń
  3. TC był spoko, byłam około 5- 10 minut. :D
    Fajnie śpiewał. *.*
    / ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie byłam :c
    Super post. Ile trwał ten TC?
    I jeszcze jedno pytanie: Czy Jorge Blanco robił kiedyś TwittCam?

    OdpowiedzUsuń
  5. na TC nie byłam, a szkoda bo uważam go za naprawdę pociesznego człowieka :D osób może i mało, ale przynajmniej łatwiej im było się przebić :) wow, zaśpiewał jedną z moich ukochanych piosenek więc zaraz muszę jej poszukać, może będzie jego wykon za jakiś czas w internetach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajajajajaja <3
    Bylam na 5 minutach XD al;e ogl pozniej, ogladalam♥ podobalo mi sie *O* wlasnie tak malo ludkow bylo :<

    OdpowiedzUsuń