czwartek, 28 sierpnia 2014

Violetta na kanale TVN7!

Ostatnio głośno jest o tym,że serial "Violetta", znany już  prawie na całym świecie, gdzie oglądalność jego wzrasta z dnia na dzień, już 1 września trafia na kanał TVN7! Trochę dziwne, bo we wszystkich dotychczasowych państwach, młodzieżowa telenowela była emitowana tylko na kanale Disney Channel.
Chcecie się dowiedzieć, jak do tego doszło? Zapraszam do rozwinięcia wpisu!





Otóż stacja TVN7, podpisała kontrakt dzięki któremu, każdy fan serialu "Violetta", który chciałby poznać fioletowy świat od nowa, czy w ogóle nie zna tego serialu, a chciałby go poznać bo o nim wiele słyszał, ma teraz możliwość oglądnięcia to na bardzo znanym w Polsce, na kanale TVN7. Tam na tej całej stacji jest wiele seriali, których np nie ma kontynuacji, albo np zagraniczne seriale, których nie można nigdzie w telewizji znaleźć. Serial "Violetta", można oglądać na Disney Channel, jednak nie każdy posiada ten kanał, a TVN7 należy do podstawowych programów telewizyjnych, czyli każdy go posiada :) Moim jest to świetna okazja, ponieważ ludzie no! Nawet w internecie widzę,że dużo osób nie mają Disney Channel na swoim dekoderze, a mają blogi o serialu  i  oglądają na różnych stronkach z pleyerami, na których można oglądać fioletowy świat Violetty. Już się pojawiły 2 zwiastuny na TVN7 :) Oba z nich są dostępne na stronie [YOUTUBE] , jednak jednego z nich nie mogłam wstawić. Taki peszek :D


Ja obydwa zwiastuny widziałam w telewizji, a Wy? I jak podobają się Wam one? Cieszycie się,że to właśnie TVN7 wykupił prawa do puszczania odcinków serialu "Violetta", a nie inny kanał telewizyjny?

Podoba ci się post? Skomentuj!

5 komentarzy:

  1. Chyba nie będę oglądać, bo mam Disney Channel i oglądałam wszystkie odcinki, a teraz jeszcze są powtórki :D

    Natalia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno będę ogląać. <3
    Zajebisty jest ten pomysł. *O*
    Bo ja nie mam DCGH więc.. :)
    / ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na pewno będę oglądać ♥
    Były powtórki na DC :D a teraz będę mogła oglądać *O*
    Jej <333

    OdpowiedzUsuń