czwartek, 2 października 2014

Książka Martiny podbija Włochy !


Znana z głównej postaci fioletowego serialu 'Violetta' Martina Stoessel pokazała swoim fanom prawdziwą siebie pisząc swoją autorką książkę,która stała się przebojem w całym kraju. Dziewczyna opowiada w niej o swoim niesamowitym życiu. Od 3 maja (wtedy zostały wydane książki Tini) sprzedano masę egzemplarzy jej autobiografii. W książce znajduje się 9 rozdziałów w pełni wykorzystane, opowiadają o niej, jej życiu rodzinie,znajomych przyjaciół a także pracy nad Violettą ,która staję się przebojem.



Simplemente Tini już pojawiła się już  we Włoszech!
Książka podbija cały świat każdy kraj w którym jest transmitowany serial Violetta zna Martinę,  która po powiadomieniu nas o opublikowaniu jej autobiografii chcieli ją mieć niestety do niedawna książka była tylko dostępna w Hiszpanii ale teraz dokładnie parę dni temu pojawiła się w Italii (Włoszech). To niesamowity sukces dla Włoch,ponieważ książka opowiada właśnie o Tej Martinie,która spełniła swoje marzenia bycia piosenkarką a także aktorką.Książka w Włoskiej wersji nosi tytuł Simplecimente Tini jest w 100% taka sama lecz w języku włoskim.Autobiografia dziewczyny jest już dostępna w sklepach od 3 dni jak widać na tt Argentyńskiej aktorki rozpoczął się szał na selfie z tą książką. Każda Tinistas pewnie ją ma,ponieważ jest ona niesamowita sama przeczytałam już 6 rozdziałów i uważam że jest magiczna. Zazdroszczę włoskim dziewczyną mają niesamowite szczęście bo mogą kupić tę autobiografię . 

Mamy Nadzieję, że nie długo pojawi się ona w innych krajach a także u nas w  Polsce. ♥ 


Ostatnio pojawił się artykuł we Włoskim wydaniu Magazynu Gente :


Artykuł włoskiej edycji "Gente" wydaniu książki Martina we Włoszech. 




Podgląd: Sekrety gwiazd kanału Disney »,« które otrzymały dużą popularnością wśród młodzieży. Urodził się w Buenos Aires. Martin "Tiny" Stoessel, 17 lat, w serii - Violetta, zorganizowała pierwsze "Spotkanie Tinistas" (jak nazywa fanów). "Violetta staje projektant." "Aby życie stało się marzeniem, trzeba wywierać wiele wysiłku" - mówi Martina Stoessel. Wkrótce chce stworzyć własną linię mody. I tych, którzy nazywają ją chory anoreksję, mówi: "Opieram się na genetykę." "Słodki Rytuał trwa od wielu lat". Podczas snu, maleńkie miłości ssać kciuk, i zrobił to 12 lat: "Moja mama powiedziała, że I zniszczyć zęby i deformując jego podniebienie, więc pomalowane paznokcie coś nieprzyjemnego, że mnie brzydzi. Wreszcie zrobili to: rzuciłem ten biznes ". "Mała aktorka dorastała." polka dot-sukienka na wystawie w szkole: "W 4 lata grałem w mini-spektakli, kochałem zwrócić uwagę na siebie.""Rodzina daje jej siłę i odwagę. " 21 marca 1998 Martin wieje swoją pierwszą świeczkę na rękach matki, Mariana, stoi obok jej entuzjazmu brata Francisco, na zdjęciu roku Martinet i pół. "Jesteśmy bardzo przyjazny dla rodzin" - mówi Martin.Zdjęcia pochodzą z książki jej autora "Semplicemente Tini". "To ma korzenie z wielkich ludzi." Watykan. Martina Stoessel z papieżem Francisco, 77 lat, obie są Argentyńczycy. "Spotkanie z nim było fantastyczne! Uścisnął moją rękę, spojrzał mi w oczy i powiedział: "Módlcie się za mnie." "jasny uśmiech." Wystarczy ur Martin z rodzicami. Zdjęcie po prawej jest w pierwszym dniu szkoły. Zdjęcia pochodzą z jej autobiografii. "Violetta była dla mnie wielkim sukcesem. Zacząłem widzieć moją twarz na koszulki, plecaki, słodycze, zeszyty ... wszystko było dla mnie nowe. Olśniewający.Trudno było się przyzwyczaić do tego wszystkiego. Naprawdę nie było łatwe. I został wystawiony na widok ludzi, którzy mnie nie znają, i zacząłem się przeżyć coś niezwykłego. O mnie powiedział, jak o specjalnej osoby. To trwa do dziś. Niektórzy nie znali mnie osobiście, ale na spotkaniu powiedział mi tak miłe słowa, jakbym zawsze znane. W rzeczywistości jestem zwykłym człowiekiem, który ma marzenia. " gwiazda, która jest popularna wśród dziewczyn z 3-Yoh do 15 lat, zrzucił swoją maskę i określił się w tej książce «SEMPLICEMENTE Tini», książki, która przybyła z Argentyny, to być w stanie kupić od 25 września w sklepach «Salani» za 730 rubli (14 dolarów, 90 euro). Książka z 200 stron, w którym 17-letni kanał heroina «Disney» ujawniają nam swoje serce, pokaż ekskluzywne zdjęcia z dzieciństwa, magazyn «Gente» postanowił opublikować kilka zdjęć z książki, a także trochę o tym rozmawiać. Czy wiesz na przykład, że gdy Martin był 7 lat, nie mogła zasnąć bez butelki, która zawsze trzymane z nim? "Oczywiście, że było trochę krępujące, ale ja po prostu nie może się bez niego obejść." Albo, że jako dziecko włożyła wokół jego obrazy, tak, że kiedy ona staje się słynne rozdawać autografy? Wiesz, że dziewczyna przerażony mrówek? Czy wiesz, że to irytujące, gdy ktoś zjada żucie bańka? Albo, że cała jej rodzina kocha asado, danie z argentyńskiej wołowiny z grilla? Strony w książce jest bardzo ciekawa i ekscytująca, mówi o swojej matce, Marian, ojciec, Alejandro, brat Francisco, o jego dziewczyną i aktorów, wraz z że zagrała w serialu "Violetta", który zyskał światowy sukces. Podczas kręcenia pierwszego sezonu, Martin był zaledwie 14 lat: "Kiedy poszedłem poprzez casting, miałem długie włosy do pasa. Ale powiedziano mi, że będę musiał je wyciąć.Byli jedyną rzeczą, która mi się podobało w sobie, ale powiedziałem sobie: "Bądź cierpliwy!" Kiedy wycięte, chcę wyznać, że ja nawet rzucić kilka łez. " To okazało się seria, która stała się światowym fenomenem, seria jest przekształcany w 15 językach, jego Przeglądając 43 milionów osób w Ameryce Łacińskiej i 22 milionów w Europie. Wkrótce zacznie pokazywać trzeci sezon tej serii, tak, że w ciągu najbliższych kilku miesięcy, gdy dzieci nie pozwoli telewizor rodzice, bo w zeszłym sezonie serialu zaczyna, wszyscy kochać ... "Violet". Pierwsza seria długo oczekiwany sezon będzie nadawany od 20 października i będą nadawane od poniedziałku do piątku na kanale «Disney». Pod koniec stycznia, rozpocznie się w organizacji wycieczek do «Violetta żywo» 2015, odwiedzić takie miasta jak Turynie, Mediolanie, Bolonii, Florencji i Rzymie. Ponadto, Martina Stoessel będzie mówił w programie "Taniec z gwiazdami" i jest królową programu, który odbędzie się w dniu 4 października w Rzymie na kanale «Rai1». Poza tym, teraz gra się w sprzedaży, dostępne teraz dla wszystkich fanów "Violetty: Muzyka i rytm", będzie czuć się jak gwiazda, mieszkać w luksusowym domu i odwiedzić studio. Wreszcie, Martin sama potwierdziła, że wkrótce wyda swoją linię mody: "To będzie nazywany Tiny. Lubię jeansy, obcasy, skóra, choć styl mojej postaci jest bardziej romantyczny ". Martin opowiedział nam o swojej miłości: "Zawsze miałem skłonność do wpadania w miłości, ale ja nie oglądam to brunetka czy blondynka, jak się ubierać. I zwrócić większą uwagę na samego osobnika. W tej chwili jestem bardzo zadowolony z mojego wyboru, Peter. " Miała na myśli Juan Pedro Lansany, 24 lat, aktor, piosenkarz i gwiazda serialu. W ciągu ostatnich kilku dni argentyński prasa doniosła, że chcą się zaręczyć. Internet zaczął szybką dyskusję na ten temat, ale rzecznik zaprzeczył Tini. Ponadto, Tiny i jej matka Marian zaprzecza informacji o rzekomej anoreksji: "To wszystko kłamstwo! Jestem tak cienka w chwili urodzenia. Jak mój brat i moja mama. Nawet moi znajomi są zaskoczeni, że jem, a nie tłuszczu, choć często chcą je na obiad. To genetyka. " Prawda jest taka, że Martin bardzo dobrze, a fani mają się czym martwić. Dziewczyny, które także marzą, aby zrealizować swoje marzenie w rzeczywistość, Tiny mówi: "Nie zostawiaj swoich marzeń, nie poddawaj się, jeśli ktoś ma w swojej drodze, tylko iść do przodu.Zaufanie. "




Jak Wam się podoba???


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz